הגעתם לאילת! מה תעשו שם? שאלה מצוינת!

הגעתם לאילת! מה תעשו שם? שאלה מצוינת!

חופשת הקיץ היא תקופה מצוינת לכולם לצאת לבלות ולנפוש בארץ ובעולם. הילדים בחופשה ארוכה ממסגרות החינוך, ההורים צוברים את ימי החופש לתקופת הקיץ, סטודנטים בחופשת מבחנים ופגרה לפני תחילת השנה החדשה.

אחד מהמקומות הפופולריים ביותר לנופש ותיירות, לאלו שלא רוצים לטוס לחופשה מחוץ לארץ, היא כמובן העיר אילת הדרומית. אילת מציעה שלל אטרקציות ליום הולדת באילת, בילויים וחוויות בעיר הקטנה והתוססת, יש כל כך הרבה בילויים כך שכל אחד בכל גיל יכול למצוא אטרקציה או בילוי במיוחד בשבילו.

טיול לאורך הטיילת

המקום בו כולם מוכרחים לצאת לבלות כאשר הם מגיעים לאילת היא כמובן הטיילת הפסטורלית והמפורסמת של אילת. בשנים האחרונות הטיילת עברה שיפוץ ושדרוג, כך שניתן ליהנות ממראה חדש ומרנן לאורך טיול בטיילת, לעצור לקניות קטנות ונשנוש מהיר בדוכנים בצד הדרך או להיכנס לארוחה באחת המסעדות הפרושות לאורך הטיילת.

מומלץ במיוחד לצאת לטיול רומנטי ויפה בשעות הלילה לאורך הטיילת, האורות הנשקפים מהעיר יחד עם הבריזה הנעימה העולה מן הים עושה את כל האווירה הרבה יותר רגועה וכיפית – ממש כמו שצריך להרגיש בחופשה.

פעילות במתחמי אטרקציות

העיר אילת גדושה באטרקציות ופעילויות לכל המשפחה. זו הסיבה שכל כך הרבה משפחות בוחרות לבלות בה החופש, תמיד אפשר למצוא חוויות מהנות לילדים ולכל המשפחה וכמובן שאף פעם לא משעמם. ניתן למצוא בקצה של אילת, הרחק ממרכז העיר, קניון ענק עם אטרקציות באייסמול בו ניתן לבלות במשך כל היום. בין שלל חנויות אופנה ומסעדות, ניתן למצוא בו גם מתחם שלם עם אטרקציות אתגריות לכל המשפחה כמו משחק לייזר טאג מדליק, משחקי מציאות מדומה, משחק כדורגל וירטואלי ועוד מגוון אטרקציות טכנולוגיות מתקדמות.

פעילויות מים חווייתיות

המקום העמוס ביותר באילת בימי הקיץ הוא כמובן חוף הים. מכיוון שבאילת אין לחות גבוהה, מזג האוויר בקיץ חם מאוד אך נעים באופן יחסי ולא מכביד על הגוף והנשימה. ניתן למצוא באילת המון פעילויות ואטרקציות של מים כמו אבובים, מצנח רחיפה, רכיבה על אופנועי ים וכמובן פעילות הבננה המפורסמת שאף אחד לא מפספס.

Uncategorized כללי נופש בארץ נופש בחו"ל
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ד"ר קובי שגיא: 7 דרכים לעזור ולסייע למתבגר שמרטיב במיטה
הבעיה של הרטבת לילה היא בעיה קשה אשר תוקפת ילדים קטנים אך גם מתבגרים רבים מוצאים את עצמם סובלים ממנה...
קרא עוד »
מאי 24, 2020
חקור את איטליה על גלגלים: היתרונות של השכרת רכב
איטליה, הידועה בנופיה המדהימים, בעיירות המקסימות והמורשת התרבותית העשירה שלה, היא מדינה שעדיף לחקור...
קרא עוד »
יונ 30, 2023
כיצד מוציאים ויזה לארצות הברית?
כל מי שרוצה לצאת לטייל בארצות הברית, לחיות בה משך תקופה מסוימת או אפילו לעבוד בגבולות היבשת חייב...
קרא עוד »
אפר 14, 2021