מהם אופני איזון?

פעמים רבות אנשים משתמשים בביטוי "זה כמו לחזור לרכב על אופניים", בהתייחסם לחזרה אל מיומנות שזה מכבר נשכחה מהם. נשאלת השאלה, כיצד בני אדם מלכתחילה לומדים כיצד לרכוב על אופניים?

בתור ילדים, קרוב לוודאי שרובנו המוחלט למדנו לרכוב על אופניים בעזרת גלגלי עזר – אך האמת היא שבעוד שמדובר באסטרטגיה שבהחלט יכולה לעבוד, וכראייה לכך היכולת שלנו לרכוב על אופניים כיום, בתקופה המודרנית יש כלי הרבה יותר יעיל לרכיב על האופניים.

הכלי הזה נקרא אופני איזון, ובמסגרת המאמר הבא שלפניכם אנחנו נספר לכם מהם אופני איזון וכיצד תוכלו לבחור אופני איזון עבור הילדים שלכם, על מנת שהם יוכלו גם הם לרכוש את המיומנות החשובה של רכיבה על האופניים, מיומנות שלא בלבד שתשרת אותם בתור ילדים, אלא גם תמשיך ללוות אותם הרחק לתוך חייהם הבוגרים.

אז מה זה בכלל אופני איזון?

במובן הפשוט ביותר, אופני איזון הם אופניים ללא הרכיבים אשר מעבירים את התמסורת לגלגלים, זאת אומרת, גל ההינע והמפרק האוניברסלי.

כאשר החלק המורכב הזה מוסר מהאופניים, הילדים חופשיים להשתמש ברגליים שלהם על מנת להניע את עצמם קדימה תוך כדי שהם שומרים על שיווי משקל, מבלי שיהיה עליהם לדאוג גם לפדל.

אופני איזון – מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור אופני איזון

  • גודל – גודל הוא הגורם החשוב ביותר שאתם צריכים לקחת בחשבון בעת רכישת אופני איזון עבור הילדים שלכם, מפני שגודל האופניים ישפיע על מידת הנוחות של הילדים שלכם בעודם רוכבים על האופניים. חשוב לוודא שהילד יכול להניח את כפות רגליו על האדמה.
  • משקל – בנוסף, אתם חייבים לבחור אופני איזון בעלי משקל שלא יכביד על הילד שלכם ויאפשר לו לשמור על שיווי משקל בצורה קלה ויעילה. ראו לדוגמה תלת אופן סמארט טרייק!
Uncategorized כללי נופש בארץ נופש בחו"ל
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך למצוא טיולים בארץ
חשוב למצוא את הטיול המתאים, כדי שלא תגיעו לחוויה שלילית. מאמר זה יעזור לכם למצוא את הטיולים הנכונים...
קרא עוד »
יול 16, 2022
ד"ר קובי שגיא: 7 דרכים לעזור ולסייע למתבגר שמרטיב במיטה
הבעיה של הרטבת לילה היא בעיה קשה אשר תוקפת ילדים קטנים אך גם מתבגרים רבים מוצאים את עצמם סובלים ממנה...
קרא עוד »
מאי 24, 2020
טיולים מומלצים באי השכן
עד היום כבר הייתם בהרבה מאוד מקומות בעולם אבל דווקא באי השכן שקרוב כל כך לישראל עוד לא יצא לכם לבקר?...
קרא עוד »
ינו 14, 2020