כיצד מוציאים ויזה לארצות הברית?

ויזה לארצות הברית

כל מי שרוצה לצאת לטייל בארצות הברית, לחיות בה משך תקופה מסוימת או אפילו לעבוד בגבולות היבשת חייב להיות מצויד בויזה מתאימה או באשרת שהייה. כדי לקבל ויזה לארצות הברית צריך לעבור תהליך מסוים. הוא אולי לא קשה אבל בהחלט מצריך סבלנות וציות לנהלים. במאמר זה שנכתב בשיתוף אמריקן דוקס נראה מה עושים כדי להוציא ויזה לארצות הברית, וכיצד ניתן לקצר את התהליך ולצלוח אותו מהר יותר.

כך מוציאים ויזה לארצות הברית

  • מילוי שאלון דיגיטלי – השלב הראשון הינו שלב מילוי השאלון. בו ממלאים שאלון ממוחשב אשר כולל פרטים רבים לגבי מבקש הויזה. השאלון הינו באנגלית וצריך להשיב עליו בסבלנות ובעיון רב.
  • תשלום אגרה – לאחר מילוי השאלון יש לשלם אגרה עבור ויזה. חשוב לציין כי האגרה תשולם בכל מקרה, גם במידה והמבקש לא יקבל בסופו של דבר ויזה המאשרת את הכניסה שלו לארצות הברית.
  • קביעת ראיון – בשלב הבא יש לקבוע ראיון לשגרירות ארצות הברית. הראיון יכול להתקיים בירושלים או בתל אביב. צריך לקבוע תאריך נוח במיקום שמתאים לכם ונוח לכם לגישה.
  • ראיון – הראיון עצמו עשוי להיות מאתגר. בו מנסים לזהות האם המבקש מתכוון להישאר בגבולות ארצות הברית. חשוב להתכונן לראיון ולדעת מה צריך לענות וכיצד צריך להופיע מול המראיינים.

לאחר זמן מה מעת הראיון יקבל המבקש תגובה באשר לויזה אותה הוא מעוניין לקבל. במידה ואין סיבה לסירוב הוא יקבל אישור והוא יכול להתחיל לתכנן את הטיול שלו לארצות הברית. אם כי חשוב לקבל את הויזה ולא לסמוך עליה לפני שהיא מתקבלת, כי תמיד עלויות להיות הפתעות לא נעימות. קיבלתם את הויזה? מה טוב. כעת הדרך פתוחה בפניכם ואתם יכולים לצאת לטייל!

אולי יעניין אתכם גם: הכנת דוחות מס בארה"ב

Uncategorized כללי נופש בארץ נופש בחו"ל
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סוגי נחשים שלא תרצו לפגוש בסמטה חשוכה
המינים של נחשים ארסיים בארץ הם רבים. זה כדאי מאוד להכיר את אלה ואת אזור המחיה שלהם, כי ידע הוא כוח...
קרא עוד »
מאי 08, 2019
מלונות בפוקט, המון אפשרויות לחופשה מדהימה
פוקט, תאילנד היא יעד מדהים לחופשה מרגיעה ומהנה. עם החופים היפים שלה, האקלים הטרופי והנוף המדהים שלה,...
קרא עוד »
אפר 05, 2023
טיול למרוקו כשר
מרוקו נחשבת לאחד היעדים המעניינים והמרתקים ביותר בעולם. אומנם נכון כי הרבה יותר מהיר לטוס לאירופה, אך...
קרא עוד »
פבר 27, 2020