מה עושים עם אבנים בכליות? כמה עובדות

אבנים בכליות

אבנים בכליות, למי שסובל מהן עלולות להיות כואבות במיוחד, אבל יש גם מגוון רחב של פתרונות היום. חלקם רפואיים לחלוטין וחלקם טבעיים. כדאי להכיר את האופציות השונות כדי שתוכלו להתנסות ולבסוף, למצוא את מה שמתאים לכם ומרגיע את הכאבים ואף גורם לאבנים להתפורר ולהיעלם מהגוף.

אז ראשית, נתחיל בבעיה עצמה. אבנים בכליות נוצרות כתוצאה מהתגבשות של מינרלים מסוימים או על ידי תהליך של חיידקים בגוף היוצר את אותם גבישים. הם יושבים בכליות ומסבים כאבים לאזור הצלעות. קראו בהרחבה על אבחון אבנים בכליות!

התסמינים של האבנים זה בדרך כלל, כאבים באזור הצלעות כפי שאמרנו, חום, הקאות ובחילות וקושי במתן שתן. לפעמים גם ניתן לראות את השתן עכור.

אז מה עושים עם אבנים בכליות? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

אבנים בכליות

כדי להיפטר מהכאבים החזקים של אבנים בכליות כדאי להבין קודם כל מאיפה מגיעים הכאבים. לפעמים הכאבים מגיעים מהאבנים עצמם, לפעמים האבנים גורמים לזיהום בגוף ולכן, כדי לוודא את זה כדאי קודם להיבדק אצל מומחה לאבנים בכליות ולשאול אותו מה הוא ממליץ.

במידה ולקחתם כדור כזה או אחר וזה לא עזר, אגב, זה יכול לקרות הרבה משום שהכאבים של האבנים בכליות הם חזקים מאוד, אתם יכולים לפנות לרפואה טבעית או רפואה סינית.

גישת הריפוי בשיטה הטבעית היא לנקות את הרעלים מהגוף על ידי הקפדה על תזונה נכונה. שומרים על תפריט תזונה מסוים לאורך התקופה, צמחים אחרים יעזרו להוריד את העומס מהכליות, וישנם אפילו צמחים שיכולים לפורר את האבנים.

מה שמרוויחים על ידי גישה טבעית זה הפחתה כמעט מיידית של הכאבים ורפואה שהיא טבעית לגוף ואינה חודרת לתוך המערכות ומחבלת בהם.

Uncategorized כללי נופש בארץ נופש בחו"ל
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טראוולור – בוחרים בחופשה שמתאימה לכם
פנייה אל טראוולור יכולה להיות החלטה שתאפשר לכם לצאת לחופשה שתראה בדיוק כפי שדמיינתם והייתם רוצים...
קרא עוד »
אפר 07, 2022
חופשות קיץ – איך תתכוננו נכון
עונת הקיץ אוטוטו מגיעה אלינו. לאחר שעברנו חורף יחסית גדוש בגשמים, קור ועם הרבה ביגוד כפול הכולל...
קרא עוד »
מרץ 14, 2019
אטרקציות לילדים בבורגס – אילו אטרקציות יכולות להתאים להם
אחד היעדים הפופולאריים ביותר בקרב הורים וילדים בשנים האחרונות, הוא בורגס. העיר השוכנת בדרום מזרח...
קרא עוד »
ספט 29, 2021