קונה רכבים מושבתים, הדרך לסלק את הגרוטאה מהחצר

קונה רכבים מושבתים

אם החלטתם למכור רכב לפירוק כדאי שתדעו היכן חשוב לשים דגש ועל מה אסור לכם לוותר. הקפידו להתנהל מול חברה אמינה ותקבלו מחיר הוגן, תשלום מידי ומענה סבלני לכל שאלה. אל תוותרו על ביטול של הרישיון והרישום במשרד התחבורה.

עבודה מול גורם מקצועי היא הדרך היחידה בה תבטיחו לעצמכם שקט נפשי. מכירה של רכבים מושבתים לפירוק היא צעד נכון רק כאשר מבצעים אותו נכון. ראו כאן קונה רכבים מושבתים!

ביטול רישום במשרד התחבורה לרכבים שמועברים לפירוק

העברה של רכב לפירוק דורשת נוכחות של בעל הרכב או מיופה כוח מטעמו במשרד התחבורה. עליכם להגיע אל משרד הרישוי עם הרישיון של הרכב, תעודת זהות וטופס ביטול רישום רכב (אפשר למצוא אונליין). ביטול הרישום הכרחי להעברת האחריות על הרכב לגורם אחר.

שימו לב, לא ניתן לבטל בעלות על רכבים שמוטל עליהם עיקול. לאחר ביטול הרישיון לא ניתן לעשות כל שימוש ברכב פרט לנסיעה ישירה אל מגרש הפירוק.

הרכב לא נוסע, איך אפשר להביא אותו אל מגרש הפירוק?

חברות פירוק רכבים ברמת גן מודעות לקושי להעביר אל מגרשי הפירוק רכבים שאינם נוסעים ומציעות פתרון. נציג מטעם החברה מגיע אל המקום בו נמצא הרכב, מבצע בדיקה של הרכב בנוכחותכם ומשלים את העסקה. אתם מצדכם מוכרים את הרכב לחברת הפירוק והם מקבלים על עצמם את האחריות לגרירה של הרכב למגרש הפירוק.

כמה זמן זה לוקח?

תהליך מכירת רכב לפירוק נחשב למהיר ויעיל. כל עוד אתם בוחרים לעבוד מול חברה מקצועית ואמינה תצליחו להשלים את התהליך בתוך מספר שעות. עוד היום הרכב כבר לא יהיה בבעלותכם ותקבלו את התשלום. מכירה של רכב לפירוק מומלצת במקרים של רכב ישן מאוד שאינו נוסע עוד או רכב שעבר תאונה ואין כדאיות כלכלית לתקן אותו.

Uncategorized כללי נופש בארץ נופש בחו"ל
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נעלי כלה
במאמר זה, נדון בסוגים שונים של נעלי כלה וכיצד ניתן להשתמש בהן כדי להפוך את החתונה שלך למיוחדת...
קרא עוד »
יונ 15, 2022
יום כיף בירושלים: אטרקציות שפשוט אסור לכם לפספס!
כשמתכננים יום כיף בירושלים בדרך כלל נוטים להגיע לכותל המערבי, העיר העתיקה או שוק מחנה יהודה. אלה...
קרא עוד »
יול 22, 2020
רעיון מצוין לסופש עם החברה – וילות להשכרה
הפסקה למטרת הנאה היא חלק בלתי נפרד מהחיים. בשנים האחרונות קבוצות חברים רבות גילו את הנופש...
קרא עוד »
ינו 26, 2022